Drengeaften Griner

Din hverdag

Vi starter dagen med fælles morgenmad, og mens man vågner, lytter man. Hver dag har sine temaer, der fortælles om. Det kan handle om nyheder udenfor IE-verdenen, kulturmorgen, sang eller tosserier. Dagen forløber med boglige fag, periodefag og linjefag, måltider og pauser.

Hver dag går vi helt ned i gear i vores stilletime. Her er der ro på værelset og i elevhusene, og der er plads til at lave lektier. Har du brug for hjælp, kan du komme i vores lektiecafé.

Om aftenen kan der være planlagt en aktivitet eller arrangement.  Det kan f.eks. være en koncert, en tur til stranden, bålhygge eller måske skal du ud at spille en håndboldkamp. Men alle fællesarealer er til rådighed i den fritid.

Buffet
123135873 10151495200374995 3571316642081551581 N
Fodboldpiger I Takling
Idræt På Stranden Drenge
I Fitness Beskåret
Mette Underviser

Efterskolepakken

Jooo… den er god nok. - Du skal gøre rent! Alle elever har ansvar for renholdelse af eget værelse og bad. Det er også eleverne, der rengør fællesområderne, dvs. klasseværelser m.v. - og der er ingen vej udenom, det er en del af efterskolepakken.

Du skal også selv komme op om morgenen, du skal vaske dit eget tøj - på skolen findes et vaskehus med vaskemaskiner og tørretumblere til eleverne. Du skal selv balancerer tiden til lektier og afleveringer med tiden til kammerater og hygge. Du skal bidrage, med det du kan til fællesskabet – stort eller småt, men det hele er en del af din hverdag, og det, du bidrager med hver dag, er vigtigt, for det efterskoleår vi får.

Så siger du ja, til fede oplevelser og nye venskaber, så siger du altså ja til hele efterskolepakken.

Hverdagen i grove træk