Ansøgningsfrist er overskredet

Kan du se dig selv som pedel på en Efterskole?

Vi søger en pedel mere på fuld tid, der kan blive en del af vores team på Ingstrup Efterskole.

Vi forventer, at du har en håndværksmæssig baggrund som tømrer, og du også kan udføre andre håndværksmæssige opgaver og deltage i vedligeholdelsen af vores skole.

Disse opgaver er en del af jobbet:

• Du vil være en del af driftsopgaver med bl.a. varmestyring, reparation og vedligehold af lokaler og inventar, varebestilling, kontakt til eksterne hÃ¥ndværkere og andre tilbagevendende opgaver. Skolen er ikke kun bygninger, sÃ¥ du skal kunne lide at passe vores udearealer og pÃ¥tage dig ansvaret for, at skolen ser pæn ud.
  • Vi har jævnligt store arrangementer, og i den forbindelse er der altid forskellige klargøringsopgaver. Det kan være opstilling af stole og borde samt sørge for, at vi har en pæn skole, og at flaget er hejst. Det kan ogsÃ¥ være som parkeringsvagt og assistance i køkkenet under arrangementet.
  • Mange forskellige forefaldende opgaver som maleropgaver, rengøring, affaldshÃ¥ndtering og …
  • Samarbejde pÃ¥ tværs af flere faggrupper.

Det får du hos os:

• Et spændende arbejde, hvor to dage ikke er ens, og hvor du arbejder i et uhøjtideligt miljø blandt engagerede kollegaer.
  • En hverdag hvor størstedelen af beslutningskompetencen ligger hos den enkelte medarbejder.

Søger du stillingen, forventer vi, du er fleksibel og omstillingsparat, og du har mod til at prøve mange nye opgaver. Du skal have et udpræget hjælpegen, være løsningsorienteret, kunne prioritere og strukturere samt styre de mange forskelligartede opgaver, som hverdagen på vores skole byder på. Du skal kunne flytte på din arbejdstid, da der kan være enkelte dage, hvor du skal være her om aftenen eller i dele af en weekend. Du skal bo indenfor en radius af en halv times kørsel, da der kan forekomme tilkald med kort varsel.

Skriftlig ansøgning skal sendes senest den 30. maj 2023 til Ingstrup Efterskole, Kettrupvej 121, 9480 Løkken – gerne på mail til kontor@ingstrupefterskole.dk  – bemærk, at ansøgning og evt. bilag skal sendes i én samlet fil.

Vi holder rundvisning onsdag den 24/5 kl. 16.00, hvor man har mulighed for at se skolen. Ansættelsessamtaler afvikles i uge 23, og tiltrædelse sker pr. 1. august.

Spørgsmål kan rettes til pedel Søren Christensen på telefon 23 22 55 04.

Ingstrup Efterskole er en musik- og idrætsefterskole beliggende 1 km fra Grønhøj Strand. Vi har 145 elever, der går i 9. eller 10. klasse. Camps er også en del af vores aktiviteter. Vi har gode faciliteter. Skolen er røgfri